Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Ένας Έντιμος, ένας Αξιοπρεπής...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

 Φίλες και Φίλοι,

Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι μετά από ώριμη σκέψη και προβληματισμό αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου.
Σε αυτό τον θεσμό που υπηρέτησα 7.5 χρόνια από την θέση του δημοτικού συμβούλου, επέδειξα υπευθυνότητα και συνέπεια με μοναδικό στόχο την ανάπτυξη και την πρόοδο της πόλης μας.
Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου προς τον λαό του Κορυδαλλού για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες-υπαλλήλους του δήμου και όλους τους φορείς για την συνεργασία μας, καθώς και τους συναδέλφους μου δημοτικούς συμβούλους.

Τέλος, ως ενεργός πολίτης θα είμαι παρών σε κάθε προσπάθεια για την αναβάθμιση της πόλης μας.

 Με εκτίμηση

 Μιχάλης Τζιρίτας

 Δημοτικός Σύμβουλος

https://www.facebook.com/michalis.tziritas.79

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρκεί να υπάρχει αξιοπρέπεια.