Κυριακή 6 Απριλίου 2014

"ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ" συνέχεια με Γρηγόρη Γουρδομιχάλη.

Αργά χτες το βράδυ, ο Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, πρόεδρος του ΠΕΣΥΔΑΠ,  είχε την πρωτοβουλία τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μου. Το θέμα της επικοινωνίας ήταν οι αναρτήσεις στο blog μου που αφορούν την υπόθεση της "ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ".

(Οι αναρτήσεις αυτές βρίσκονται εδώ)

Ξεκαθαρίζω, ότι ο Γρηγόρης Γουρδομιχάλης είναι από εκείνους τους παράγοντες μιας "άλλης πλευράς" με την οποία ως γνωστόν αντιπαρατίθεμαι σφοδρά, εδώ και χρόνια, λόγω των διαφορών μας, διαφορών που κατ΄ εμέ δεν περιορίζονται στα πράγματα της πόλης, αλλά επεκτείνονται στη γενικότερη φιλοσοφία δράσης και ενέργειας, στον τρόπο σκέψης  στις απόψεις και στις πρακτικές... Αυτό φαίνεται ότι δεν αλλάζει και δεν μπορεί να αλλάξει. Όμως, η σχέση μου με τον Γρηγόρη Γουρδομιχάλη, διατηρείται σε πολύ καλό προσωπικό επίπεδο και (θεωρώ) σε όρια επαρκούς σεβασμού και πλαίσιο βασικών κανόνων δεοντολογίας και από τις δυο πλευρές.
Βάζω δυο επικεφαλίδες στην επικοινωνίας μας: (Η πρώτη) Ο κ. Γρηγόρης Γουρδομιχάλης θεώρησε "φάουλ" την ανάρτησή μου. (Η δεύτερη) Ο κ. Γρηγόρης Γουρδομιχάλης θεωρεί "φάουλ" το δημοσίευμα της Καθημερινής.   
Μεταφέρω περιληπτικά την επικοινωνία μας, αφού δεν επέλεξε να απευθυνθεί με σχόλιο στην ανάρτηση ή με παρέμβαση. (Ασφαλώς όπως -και- τον ενημέρωσα θα φιλοξενούσα αυτούσια την παρέμβασή του, όπως άλλωστε θα έκανα σε κάθε παρόμοια περίπτωση -και από οποιονδήποτε αισθάνεται ότι θίγεται, ακόμα και αν δεν ήταν ο πρόεδρος του ΠΕΣΥΔΑΠ).

Η θέση του Γρηγόρη Γουρδομιχάλη:
"Θεωρεί το δημοσίευμα άστοχο (ή στημένο λόγω της προεκλογικής περιόδου). Το καθεστώς δημιουργίας και λειτουργίας της  ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ είναι απολύτως νόμιμο. Η  ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ δημιουργήθηκε ως μια ανάγκη να διατηρηθούν λειτουργίες του ΠΕΣΥΔΑΠ και αντίστοιχες απαραίτητες θέσεις εργασίας. (Ήταν ο μοναδικός τρόπος). Ο Δήμος Κορυδαλλού ενεπλάκη μόνο για να αποκτήσει εγκυρότητα στα πλαίσια της νομοθεσίας η συγκεκριμένη λειτουργία της ΚΟΙΝΣΕΠ. Πράγματι, λόγω του προαναφερόμενου σκοπού στην ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ ο πρόεδρος είναι πρώτου βαθμού συνεργάτης του κ. Γουρδομιχάλη στην ΠΕΣΥΔΑΠ. Για τα παραπάνω, υπήρχε γνώση και έγκριση αρμόδιων προϊσταμένων στη δομή υπηρεσιών (Περιφέρεια - Υπουργεία). Ο Ρκιντζής καλά κάνει και ελέγχει, τις ΜΚΟ, αλλά εδώ δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό. Το δημοσίευμα τον θίγει κατά τρόπο άδικο".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Ο κ. Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, θεωρεί ότι έπρεπε στο πλαίσιο της "καλής μας σχέσης" και της απαιτούμενης δεοντολογίας να τον έπαιρνα τηλέφωνο πριν αναπαράγω το δημοσίευμα. Σε αυτό το θέμα διαφωνήσαμε.

Δεν θα επεκταθώ και δεν θα σχολιάσω, άλλωστε για την υπόθεση αυτή τα μόνα που υπάρχουν στη διάθεσή μας είναι το δημοσίευμα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ και η τοποθέτηση του κ. Γουρδομιχάλη.
Όμως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι πολύ καλά έκανα που αναδημοσίευσα (και μάλιστα άνευ σχολίου επί της ουσίας της υπόθεσης) μια έτοιμη είδηση, εφόσον αυτή προφανέστατα ενδιαφέρει τους πολίτες για λόγους ευνόητους.
Θα προσθέσω δε ότι ενώ στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ θα περάσουν αρκετές ώρες -ίσως μέρες- για να καταγραφούν αυτές οι θέσεις και τα επιχειρήματα του κ. Γουρδομιχάλη, το συγκεκριμένο δικό μου blog δημοσιεύει ήδη (πρώτο;) τη θέση αυτή του προέδρου της ΠΕΣΥΔΑΠ. Είναι επίσης σκόπιμο να σας παραπέμψω στη google όπου θα δείτε εύκολα με αναζήτηση "ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ
ότι υπάρχουν δεκάδες αναπαραγωγές του συγκεκριμένου δημοσιεύματος σε πολλά μεγάλα ειδησεογραφικά blog και εφημερίδες. Συνεπώς, δεν διασπείρω καμιά πρωτότυπη είδηση.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κλείνοντας:
Δεν ξέρω αν έκανε"φάουλ" η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, αλλά εγώ νομίζω ότι είμαι κύριος.

Με την ευκαιρία, τονίζω το αυτονόητο, που δεν απευθύνεται στον κ. Γουρδομιχάλη αλλά έχει άλλους αποδέκτες: Ότι γράφω εδώ, ως άποψή μου το υπογράφω και την ευθύνη του την έχω εγώ και μόνος.
Έχω την απόλυτη ευθύνη του και αναλαμβάνω πλήρως και μόνος να το υπερασπίσω.
Αυτό έκανα χτες, αυτό κάνω σήμερα, αυτό θα κάνω και αύριο διότι πιστεύω στην ανοιχτή δημοκρατική πολιτική δράση και τοποθέτηση.
Όποιος αισθάνεται ότι έχει να πει κάτι και είναι ικανός, να το κάνει, ας έρθει όποτε θέλει και θα τον αντιμετωπίσω σε δημόσιο διάλογο. Μπορώ, γιατί ήμουν πάντα συνεπής και δεν υπήρξα ποτέ καραγκιόζης να αλλάζω φίλους συμμαχίες και θέσεις αναλόγως πως με συμφέρει κάθε φορά όπως κάνουν άλλοι.
Γιατί τα γράφω αυτά;
Πολίτες μου μετέφεραν ότι ορισμένοι αντί να κάνουν αυτό που έκανε ο κ. Γουρδομιχάλης, όταν αισθάνθηκε θιγμένος, κυκλοφορούν (στην πόλη μου)  τη φήμη ότι  "τους βρίζω" και
 "τους συκοφαντώ" από blog. όπου δήθεν "δεν μπορούν να μου απαντήσουν", ότι "θα με μηνύσουν" και άλλα...
Ας γνωρίζουν λοιπόν ότι επειδή είμαι αξιοπρεπής και έχω αποφασίσει να προστατέψω  τον εαυτό μου, με την τακτική που ακολουθούν δεν θα πρέπει να πέσουν σε  "λάθος άνθρωπο".
 Διότι μέχρι στιγμής, για διάφορους λόγους όσοι μου τα αναφέρουν αρνούνται να τα καταθέσουν επισήμως. Αν βρεθούν συμπολίτες μου που προθυμοποιηθούν να καταθέσουν θα τους οδηγήσω στο εδώλιο. Είπαμε, έχουμε εκλογές και κάποιοι προστατεύουν την καρεκλίτσα που τρίζει. Όμως ως εδώ παιδιά. Εξηγήθηκα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρκεί να υπάρχει αξιοπρέπεια.